anetteschi

Vinter

Kategori: Allmänt

Brr nu är det kallt 18,6 minus visade termometern i morse kan lova att hundarna var snabba in.Lite för kallt tycker jag.Nu är det inte långt kvar till julafton börjar få lite panik för alla julklappar men lika dant varje år. något som känns tråkigt är att min dotter som fyller 28 år idag inte kommer att fira jul med oss blir ledsen bara jag tänker på det. Triss blir 11 veckor på Måndag och bara knäppisar som ringer på annonsen antingen vill dom ha en tik eller på avbetalning skit. Nu ska jag ´hoppa i duschen sen blir det att åka och fira Jill. Ha en trevlig dag.
Fint men lite kallt.
Visst är jag söt

Kommentarer

  • ida säger:

    nää så söt! åh en sån skulle jag vilja ha i julklapp! :P jättegullig och sån fin färg han har. kommer han bli långhårig? / Ida :)

    2012-12-14 | 13:27:46
    Bloggadress: http://www.idaviolakarlsson.blogg.se
  • Anette säger:

    Ja han är långhårig

    2012-12-15 | 07:55:57
  • ida säger:

    gulligt!

    2012-12-21 | 23:42:24
    Bloggadress: http://idaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här: